Städportalen

Få insyn i din verksamhet

Vart du än befinner dig

Följ den dagliga driften i realtid

Följ alla uppdrag på fältet och säkerställ att alla är på rätt plats i rätt tid. 

Kvalitésäkra din verksamhet

Öka effektiviteten runt kvalitésäkringen med 300% 

Automatisera processer

Nyckelhanteringen är ett minne blått. Låt algoritimer göra jobbet!
iphoneArtboard 1

People2People
Frigör din tid

Minska administration med upp till 80%. Investera din tid frigjorda tid i mjuka värden!

Bygg vidare på TimeWave


Städportalen hämtar över information automatiskt via TimeWave API.
Kunder och anställda kan komma gång på en minut, ingen app behöver laddas ner!

TimeWave & Städportaen

Städportalen är ett stödsystem för dig som jobbar i TimeWave och som vill ta nästa steg i att minska din administration, öka din effektivt och skapa ett mervärde för dina kunder.

Städportalen - För kunderna

01

Kommande uppdrag

Se datum och tid för kommande bokningar upp till 12 månader framåt. Kunden ser tydligt alla typer av bokningar, om städningen infaller på en röd dag och så vidare. Enkelt för kunden att boka om, boka av och lämna meddelande till städarna.
02

Utförda uppdrag

Se när städpersonalen kom och gick. Kunden kan även lämna ett omdöme, se alla städrapporter, följa timbankshistoriken och se sina fakturor och betalningar. 
03

Digitalt städprotokoll

Se vad som ingår i städningen samt föreslå justeringar i städprotokollet. Kunden kan även lägga in prioriteringar i städet och kommunicera sina önskemål på ett smart och enkelt sätt. 
04

Informationskanal

Läsa nyheter samt bekräfta information, GDPR villkor m.m. Kunden får information på ett tydligt och strukturerat sätt som uppfyller alla lagar och regler. 

Städportalen - För medarbetarna

01

Schema och information

Medarbetaren får all information om alla kunder kommande sju dagar, vilka nycklar som behövs, kundinformation, städinstruktioner m.m. GPS funktion med Google Maps som gäller medarbetarna att hitta till rätt ställe på enklast möjliga sätt.
02

Checka in / Checka ut

Medarbetarna checkar in i början av uppdraget och checkar ut efteråt.  Därmed är tidsrapporteringen automatiskt klar. Koppla på GPS och skapa en trygghet för medarbetarna att de aldrig kan bli anklagade för att fuska med tiderna av kunden.
03

Nyckelhantering

Algoritmer läser av schemat och talar om för personalen vilka nycklar som behövs, eller om kollegan redan hämtat nycklen till uppdraget samt när och vilka nycklar som måste lämnas tillbaka till kontoret. Helt automatiserat!
04

Motivation och pepp

Omdömsfunktion där du kan välja att presentera olika typer av omdömen för medarbetaren. Ett fantastiskt verktyg att dokumentera alla positiva händelser i verksamheten samt åtgärda eventuella problem i ett tidigt skede.

Städportalen - För arbetsledningen

01

Nyckelhantering

Automatiserad nyckelhantering och historiklogg. Algoritmer talar om för alla när, vart och vem som ska ha en nyckel. Du får en nyckelhistorik  där du kan se exakt vem som hade nyckeln senast eller för två månader sedan.
02

Uppdragskarta

Få en realtidskarta över alla dina kunder, vilka dagar och intervaller kunden har städning på. Ett ovärderligt verktyg när du jobbar med schemaläggning i TimeWave. SKapa ett extremt slimmat och vinstbringande arbetsschema!
03

Uppdragslogg

Se detaljerad information om utförda, pågående och ej startade uppdrag. Med uppdragsloggen får du en otroligt bra överblick över driften på fältet. Du kan se exakt på minuten när uppdrag startades och om någon var sen till jobbet. Ett ovärderligt verktyg för koordinatorn på kontoret. 
04

Kvalitésäkring på fält

Fem avstämningar på fem timmar utan planering? Låter kanske overkligt men det är faktiskt möjligt utan större ansträngning för en arbetsledare på fältet med hjälp av controller funktionen. Öka effektiviteten och ta ditt kvalitésäkringsarbete till en ny nivå.
05

Avvikelselogg

Kunder, arbetsledning och medarbetare kan rapportera avvikelser och beställningar i städportalen. Låt inget falla mellan stolarna och slipp få all möjlig information på sms, telefon, whatsapp och mejl! Samla allt på samma ställe och få arbetsro på köpet
06

Städrapporter

Efter utförd städning får kunden en rapport vad som utförts. Otroligt populär funktion vid flyttstädning och storstädning men även vid hemstädning som ett verktyg för kvalitésäkring. Du sätter verkligen en proffesionell touch på dina tjänster. 

Städportalen - För arbetsledningen

07

Digitala städprotokoll

Skapa dynamiska städprotokoll och checklistor till dina kunder på två minuter, lägg in olika intervaller, prioriteringar, våningsplan, uppdragsinformation m.m. Perfekt för alla tjänster oavsett det handlar om Flyttstäd, Storstäd,Hemstäd eller Kontorsstäd.
08

Beräkning av städtider

Du kan aktivera något vi kallar "Countmode" på städprotokollen. Då klockas alla städmoment som utförs och efter städningen kan du se städtiden för varje moment. Ett ovärderligt verktyg i planering och effektivisering av  uppdrag men kan även vara ett transparent försäljningsargument att använda dig utav till dina kunder. 
09

Informationskanaler

Förmedla ut information, nyheter och händelser till kunder, medarbetare och arbetsledning. Du kan enkelt validera vem som läst och tagit del av informationen. Ett verktyg som tar kontroll över er externa samt interna information.
10

FAQ & Dokument

Samla all extern och intern information på samma ställe, för medarbetare, kunder och arbetsledning. Slipp svara på samma fråga 100 gånger, hänvisa istället till FAQ i städportalen där informationen finns lätttillgänglig. 
11

Utbildningsprogram

Ta del av vår enkla On-Board-Process för ny och befintlig personal. Genom vårt utbildningsprogram kan du utbilda rookis samt vidareutbilda befintlig personal och höja kvalitén avsevärt i företaget. Du har även möjlighet att skapa olika interna certificeringar, så att arbetsledningen vet vem som kan åka på vilka uppdrag.
12

Omdömen - Digital HR

Få din verksamhet att gå åt rätt håll med Ris och Ros. Logga alla positiva och negativa händelser. Låt kunder och arbetsledning lämna omdömen samt att systemet genererarar automatiska händelser efter olika parametrar. Exempelvis om någon skött in och utcheckningen perfekt, eller kommit sent till jobbet. Med omdömefunktionen slipper du leda din verksamhet med magkänslan!

Städportalen - För arbetsledningen

13

Inventarielista 

Inventarielista för allt som finns i företaget, koppla vad som lämnats ut till individer, kunder och objekt. Slipp tappa bort dammsugare, städvagnar, städmaskiner, fönsterrakor eller att kläder, jackor m.m. försvinner.

Låt medarbetarna checka ut dammsugare, städväskor, stegar m.m. via mobilen när utrustningen lämnar kontoret. 
14

Beställningar

Beställningar som görs via Städportalens kalkylator, som du kan lägga på din hemsida skickar färdiga beställningar och offerter rakt in i orderhanteraren. Missa aldrig ett jobb igen!
15

Projektverktyg ToDo

Inventarielista för allt som finns i företaget, koppla vad som lämnats ut till individer, kunder och objekt. Slipp tappa bort dammsugare, städvagnar, städmaskiner, fönsterrakor eller att kläder, jackor m.m. försvinner.
16

CRM - Försäljning

Lägg in alla leads du har eller affärsmöjligheter mot befintlig kund. Samla Offerta, Servicefinder m.m. på samma ställe. Jobba effektivare och smartare men framförallt roligare! Presentera statistik och följ upp dina leads i rätt tid.

Vi räknar på hur mycket tid
(och pengar)
du kan spara!

Hör av dig så återkommer vi till dig inom en arbetsdag. Tillsammans tar vi fram en kalkyl hur mycket pengar du kommer kunna spara med vårt system. Systemet är skalbart vilket innebär att du kan själv välja vilka funktioner du är i behov av för stunden. Du kan alltid aktivera och inaktivera funktioner när du vill!

Jag vill veta mer

Share by: